Η ευρωπαϊκή έκδοση αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας έρευνας που εξετάζει αναδυόμενες τάσεις σε Ασία, Βραζιλία, Μεξικό και ΗΠΑ. Σύμφωνα με την έκθεση, μεταξύ άλλων, οι online αγοραστές επιζητούν εναλλακτικούς προορισμούς παραλαβής και περισσότερες επιλογές πληρωμής, η mobile τεχνολογία παίζει καταλυτικό ρόλο στις πολυκαναλικές αγορές και οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τους περιορισμούς, ενώ η δωρεάν μεταφορά αποτελεί ακόμα σημαντικό παράγοντα, με τους καταναλωτές να δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στη δυνατότητα επιστροφών.

Εναλλακτικές επιλογές παράδοσης
Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές απαιτούν μία συναρπαστική εμπειρία αγοράς, τόσο όταν αγοράζουν online, όσο και κανονικά, ενώ ζητούν και την ευελιξία να μπορούν να επιλέξουν το πότε και από που θα παραλάβουν τις αγορές τους. Οι online αγοραστές σε όλες τις αγορές αναζητούν εναλλακτικές επιλογές παράδοσης, ειδικά στην Ευρώπη όπου το 32% δηλώνει ότι θα προτιμούσε η online παραγγελία τους να παραδίδεται και σε άλλους προορισμούς εκτός του σπιτιού τους, καταγράφοντας άνοδο σε σχέση με προηγούμενη έκδοση της έρευνας.

Σημαντικό αίτημα η εκτενής πληροφόρηση
Οι λεπτομερείς πληροφορίες για ένα προϊόν και το online περιεχόμενο μπορεί να μη μπορέσουν ποτέ να αντικαταστήσουν έναν καλά ενημερωμένο πωλητή, αλλά μπορούν να υποστηρίξουν την έρευνα του καταναλωτή πριν την επίσκεψή του στο κατάστημα. Μόλις το 59% των καταναλωτών είναι ικανοποιημένο με την ποσότητα των λεπτομερειών που παρέχονται για ένα προϊόν προκειμένου να τους βοηθήσει να καταλάβουν αν το προϊόν καλύπτει τις ανάγκες τους. Απαντώντας σε ερωτήματα σχετικά με τις πληροφορίες παράδοσης, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να βλέπουν την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης, παρά των αριθμό των ημερών που υπολείπονται για την παράδοση του προϊόντος.

Η τεχνολογία μεταβάλλει διαρκώς το τοπίο
Με τις νέες διαδικτυακές και mobile τεχνολογίες να κάνουν τη σύγκριση προϊόντων ευκολότερη, το 35% των online καταναλωτών δηλώνει ότι συγκρίνει τις τιμές χρησιμοποιώντας το smartphone του την ώρα που βρίσκεται στο κατάστημα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επίσης, επηρεάζουν τις online αγορές για έναν στους τρεις Ευρωπαίους καταναλωτές, ενώ τόσο οι ικανοποιημένοι όσο και οι μη-ικανοποιημένοι καταναλωτές δηλώνουν ότι θα αναρτούσαν την άποψή τους για την online αγορά τους στα social media.

Κύριο ζητούμενο τα δωρεάν μεταφορικά
Η παροχή επιλογών παράδοσης με την ολοκλήρωση κάθε αγοράς, καθώς και η ευελιξία στις επιστροφές είναι επίσης σημαντικοί παράγοντες, καθώς μόνο το 53% των καταναλωτών είναι ικανοποιημένοι με την ευκολία κατά την οποία πραγματοποιούν online επιστροφές/ανταλλαγές. Ο χρόνος παράδοσης είναι επίσης καθοριστικός, καθώς το 58% των καταναλωτών εγκαταλείπουν το καλάθι των αγορών τους εξαιτίας μεγάλων χρόνων παράδοσης ή απουσίας ημερομηνίας παράδοσης. Η δωρεάν μεταφορά συνεχίζει να κατευθύνει της αποφάσεις που παίρνουν οι καταναλωτές, καθώς το 67% δήλωσε ότι θα προτιμούσε να περιμένει 1 με 3 ημέρες παραπάνω, προκειμένου να έχει δωρεάν μεταφορά.

Σχετικά με την έρευνα
Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2014, η comScore πραγματοποίησε έρευνα σε δείγμα μεγαλύτερο των 6.200 online καταναλωτών σε έξι ευρωπαϊκές χώρες: τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η comScore Inc είναι παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές μετρήσεις και αναλύσεις, προσφέροντας πληροφόρηση σχετικά με τη διαδικτυακή, mobile και τηλεοπτική καταναλωτική συμπεριφορά, επιτρέποντας στους πελάτες της να μεγιστοποιήσουν την αξία των ψηφιακών τους επενδύσεων. Η UPS αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη του τομέα των logistics, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς δεμάτων και εμπορευμάτων, της διευκόλυνσης του διεθνούς εμπορίου και της ανάπτυξης της προηγμένης τεχνολογίας για την αποδοτική διαχείριση του επιχειρηματικού κόσμου.