Η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασε τη νέα της τουριστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Peloponnese: Greece beyond the obvious», με τη συμβολή των Unlimited Creativity, Mindhaus και Curious Ahead. Η καμπάνια ήρθε να «συστήσει» την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε ξένους και Έλληνες επισκέπτες, ως έναν ιδανικό προορισμό διακοπών, ανατρέποντας το στερεότυπο ότι διακοπές στην Ελλάδα σημαίνουν κυρίως διακοπές σε νησιά.

Στο σποτ, οι φιλόξενοι άνθρωποι της Πελοποννήσου γίνονται πρωταγωνιστές και με γνήσιο, δημιουργικό και πρωτότυπο τρόπο, απευθύνονται προσωπικά και με χιούμορ στους δυνητικούς ταξιδιώτες, καλώντας τους να ζήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες ως μέλη μιας αυθεντικής παρέας. Η εταιρεία στρατηγικής τουριστικού marketing Mindhaus επιμελήθηκε την ανάπτυξη της στρατηγικής της καμπάνιας, τo creative agency Unlimited Creativity απέδωσε το δημιουργικό concept με βασικό όχημα ένα hero video, ενώ επιμελήθηκε επίσης και την παραγωγή του hero video και του ραδιοφωνικού σποτ.

To digital agency Curious Ahead δημιούργησε τη στρατηγική στο ψηφιακό περιβάλλον και τη στρατηγική και υλοποίηση ενός digital media πλάνου στις αγορές της Ελλάδας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Πολωνίας, της Ελβετίας, αλλά και της Μεγάλης Βρετανίας. Την παραγωγή του video spot ανέλαβε η Indigo View – Creative Media Productions, με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Γκότση.