Αν και η Unilever συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των εταιρειών που συμμετέχουν στο κίνημα Stop Hate for Profit, όπως αυτή εμφανίζεται στην επίσημη σελίδα του, σε συνέντευξή της η Aline Santos, Executive Vice President of Global Marketing and Chief Diversity and Inclusion Officer, τοποθετείται κατά της δράσης του μποϊκοτάζ.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος παγκοσμίως ανακοίνωσε στις 26 Ιουνίου ότι αποσύρεται διαφημιστικά από Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ, μέχρι το τέλος του έτους, υποστηρίζει ωστόσο ότι η απόφαση αυτή δεν αποτελεί μέρος του συλλογικού εμπάργκο που βρίσκεται σε εξέλιξη.
H Santos δήλωσε ότι πρόκειται για σύμπτωση και ότι η σχέση με την πλατφόρμα εκτείνεται σε μεγάλο βάθος χρόνου. Όπως προβλέπει η ίδια, ενόψει των αμερικανικών προεδρικών εκλογών τον Νοέμβριο, αναμένονται πολλές διχαστικές συζητήσεις στα newsfeeds και η εταιρεία δεν επιθυμεί να εκθέσει τα brands της σε ένα τόσο τοξικό περιβάλλον.
Όπως εκτιμούν διεθνείς experts, το πολωτικό σκηνικό που επίκειται με φόντο τις εκλογές αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που στηρίζουν την απόφαση των brands να βρεθούν εκτός social media στη χώρα.
(Πηγή: TheDrum)