Εννέα από τις 13 δημοφιλέστερες μάρκες της εταιρείας διεθνώς, εφαρμόζουν το Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία
Δεκατρείς μάρκες της Unilever βρίσκονται φέτος στη λίστα της Kantar Worldpanel με τα 50 δημοφιλέστερα brands παγκοσμίως.

Η λίστα προκύπτει από δείγμα 1 εκατ. νοικοκυριών και 300 εκατ. αγοραστικών επιλογών σε 39 χώρες, με κριτήριο ποιες μάρκες αγοράζονται συχνότερα, από τους περισσότερους καταναλωτές. Εννέα από τις 13 μάρκες της Unilever που συμμετέχουν στη λίστα, ανήκουν στην κατηγορία προϊόντων που έχουν εντάξει και εφαρμόζουν το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία. Σύμφωνα με την εταιρεία, η κατάταξη δείχνει ότι οι καταναλωτές φαίνεται να επιβραβεύουν τις μάρκες εκείνες που συνδέουν την ανάπτυξή τους με τις αρχές της αειφορίας.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα στην Ελλάδα είναι οι μάρκες Pummaro, Klinex, Aim, Becel Pro.Activ, Βιτάμ, Knorr, Dove κ.α. Όπως δήλωσε ο Keith Weed, Επικεφαλής τομέων Marketing και Επικοινωνίας της Unilever, «όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν εταιρείες και προϊόντα όχι μόνο για την ποιότητα σε σχέση με την καλή τιμή τους αλλά και για τις αξίες. Η εμπειρία δείχνει ότι οι “μάρκες με σκοπό”, έχουν ταχύτερη και μεγαλύτερη ανάπτυξη». Σύμφωνα με τα στοιχεία της Unilever, οι αειφόρες μάρκες της αναπτύσσονται κατά 50% ταχύτερα από τις υπόλοιπες. Το 2016 συνέβαλαν στο 60% και πλέον της συνολικής ανάπτυξης της εταιρείας.