Το brand Knorr της Unilever λανσάρει την παγκόσμια καμπάνια «Eat for good», η οποία προτρέπει τους καταναλωτές να αλλάξουν τον κόσμο, αλλάζοντας πρωτίστως τη διατροφή τους. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από ομάδα agencies του Interpublic Group, συμπεριλαμβανομένων των MullenLowe Group, Golin, R/GA και ITB, και στοχεύει στους λεγόμενους «eativists», ανθρώπους που πιστεύουν ότι η τροφή μπορεί να αποτελέσει δύναμη για αλλαγή και συνειδητά επιλέγουν τροφές που κάνουν καλό και στον εαυτό τους, αλλά και στον πλανήτη.

Η «Eat for good» καλεί τους καταναλωτές να αντικαταστήσουν ένα συστατικό στα συνήθη γεύματά τους με μια θρεπτική τροφή καλύτερη για τον πλανήτη. Η καμπάνια λανσαρίστηκε με ταινία, στην οποία πρωταγωνιστούν αληθινοί άνθρωποι, παθιασμένοι με τη θετική επίδραση στον κόσμο μέσω του φαγητού που καταναλώνουν, ενώ περιλαμβάνει και πλατφόρμα συνταγών, με την υπογραφή της R/GA, με εναλλακτικές συνταγές που κάνουν καλό στο περιβάλλον και στην υγεία. Η April Redmond, Global Brand Vice-President της Knorr, δήλωσε: «Αναπτύξαμε την καμπάνια αυτή για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν ότι αυτό που τρώνε έχει τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο».

(Πηγή: Campaign)