Διευρύνεται συνεχώς η λίστα με τις εταιρείες που συμμετέχουν στο διαφημιστικό μποϊκοτάζ του Facebook, σε μια προσπάθεια περιορισμού της διάχυσης της ρητορικής μίσους. Στις τάξεις του κινήματος Stop Hate for Profit, μια πρωτοβουλία οργανώσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων, έχουν ενταχθεί, μετά τις The North Face και Rakuten Viber, κάποιοι από τους σημαντικότερους διαφημιζόμενους, κρίνοντας τα μέτρα που ανακοίνωσε το δίκτυο ανεπαρκή.

Μεταξύ αυτών και η Unilever, η οποία ανακοίνωσε ότι παγώνει κάθε διαφημιστική δαπάνη σε Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του έτους. Σύμφωνα με την Pathmatics, η εταιρεία δαπάνησε 42,3 εκατ. δολάρια στο Facebook (εκτός του Instagram) το 2019. Από την πλευρά της, η The Coca-Cola Company ανακοίνωσε ότι παγώνει τις διαφημίσεις σε όλα τα social media για τις επόμενες 30 ημέρες, «προκειμένου να επαναξιολογήσει τις διαφημιστικές της πολιτικές», σύμφωνα με τον Chairman και CEO James Quince, ο οποίος σχολίασε ότι αναμένει «περισσότερη λογοδοσία και διαφάνεια από τους social media συνεργάτες».

Στην προσπάθεια συμμετέχουν και τα Starbucks, ενώ θέση παίρνει και η Diageo. Το κύμα των εταιρειών κατά του Facebook έριξε τις μετοχές της εταιρείας κατά 8,3%, εξαλείφοντας 56 εκατ. δολάρια από την αξία της και μετακινώντας τον CEO της στην τέταρτη θέση των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο.
(Πηγές: AdAge, AdWeek)