Παρουσίαση προόδου στους στόχους του μοντέλου βιώσιμης ανάπτυξης

«Το ζητούμενο για την Unilever είναι να αποδείξει ότι οι αειφόρες πρακτικές όχι μόνο δεν είναι σε βάρος των οικονομικών αποτελεσμάτων, αλλά ανοίγουν νέους δρόμους στην καινοτομία, συμβάλλουν στην εξοικονόμηση πόρων και ισχυροποιούν τη σύνδεση της εταιρείας και των μαρκών με την κοινωνία. Ήδη, το πρώτο εξάμηνο του 2014 έχουμε τα πρώτα δείγματα ότι ξαναγυρίζουμε στην ανάπτυξη», τόνισε η Πρόεδρος της Ελαϊς–Unilever Hellas Ηρώ Αθανασίου. Tο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης της Unilever περιλαμβάνει 3 βασικούς άξονες με μετρήσιμους στόχους προόδου ως το 2020: Βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής περισσότερων από 1 δισ. ανθρώπων, μείωση κατά 50% του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων της, προμήθεια του 100% των πρώτων υλών από αειφόρες πηγές και βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης.

Όσον αφορά στην πρόοδο επίτευξης των στόχων στην Ελλάδα, η Unilever Hellas έχει ήδη από το 2013 μηδενικά απορρίματα στις χωματερές, αντικαθιστά σταδιακά το στόλο των ψυγείων της με φιλικά προς το περιβάλλον ψυγεία και έχει εξοικονομήσει 5.384 τόνους νερού, 222 τόνους πλαστικού, 139 τόνους χαρτιού και 257 φορτηγά, χάρη στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού στα συμπυκνωμένα Skip, OMO και Cajoline (στοιχεία 2013). Ιδιαίτερη μνεία έγινε στο πρόγραμμα συμβολαιακής και αειφόρου καλλιέργειας τομάτας στη Γαστούνη Ηλείας, το οποίο έχει οδηγήσει και σε εξαγωγές στη Unilever Ευρώπης για την παραγωγή προϊόντων Knorr. Αναφορά έγινε επίσης στο πρόγραμμα προληπτικής εξέτασης της AIM που καλύπτει περισσότερα από 25.000 παιδιά κάθε χρόνο, στις «Διαδρομές Καρδιάς» και τις δωρεάν εξετάσεις χοληστερίνης για πάνω από 6.500 άτομα, καθώς και στη μείωση θερμίδων και περιεκτικότητας σε αλάτι σε διατροφικά προϊόντα.