Το ROI τους μπορεί να είναι ως και 50% υψηλότερο

Τα παραπάνω δημοσιεύει το βρετανικό περιοδικό Marketing, επικαλούμενο καλά πληροφορημένες πηγές εντός της εταιρείας. Η Unilever έχει επενδύσει σημαντικά στην προώθηση μεγάλων μαρκών της μέσω social media το τελευταίο διάστημα. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι είναι πιθανό η Unilever να μετακινήσει μέρος της δαπάνης της προς τα in-store promotions, για μάρκες όπως είναι τα Timotei, Radox και Marmite, εις βάρος των καμπανιών στα social-media, σε αναζήτηση καλύτερου ROI.

Παρόλα αυτά, ο Chief Executive της Unilever, ο Paul Polman, έχει περιγράψει τα εκπτωτικά promotions, ως «zero-sum game». Έχει επίσης προβλέψει ότι, τα social media θα αναδειχθούν πιο αποτελεσματικό εργαλείο brand adoption, απ’ ότι η τηλεόραση.