Βραβευμένη τεχνική αξιολόγησης διαφημίσεων της Millward Brown

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε κλίμακα υιοθέτηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας στην αγορά. Το Link με Facial Coding (Ερμηνεία Εκφράσεων Προσώπου) ερμηνεύει ανά πάσα στιγμή και αυτοματοποιημένα τις συναισθηματικές και νοητικές αντιδράσεις των συμμετεχόντων, καταγράφοντας το πρόσωπό τους (με τη συναίνεσή τους) ενώ αυτοί παρακολουθούν διαφημίσεις σε ένα φυσιολογικό περιβάλλον έρευνας.

Η παρατήρηση και ερμηνεία των συναισθηματικών αντιδράσεων συνδυάζεται με τις απαντήσεις των συμμετεχόντων στο ερωτηματολόγιο του Link Test. Η ερευνητική αυτή τεχνική, σύμπραξη της Millward Brown με την Affectiva, διακρίθηκε πρόσφατα με το βραβείο MRS/ASC Τεχνολογικής Καινοτομίας και Αποτελεσματικότητας για το 2012.