Ο τομέας sports marketing & sponsorship ελκύει όλο και περισσότερες εταιρείες, οι οποίες «ποντάρουν» σε αυτόν για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές και να πετύχουν customer loyalty και engagement. Μία από αυτές είναι και η LG Electronics Hellas.
Με τον αθλητισμό να αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της ελληνικής κουλτούρας, οι εταιρείες επιλέγουν να επενδύσουν σε αυτόν, κυρίως μέσω του χορηγικού μοντέλου αθλητικών ομάδων και εκδηλώσεων. Στο πλαίσιο αυτό, η LG Electronics Hellas συμμετέχει ενεργά σε αθλητικές διοργανώσεις, με την Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Marketing Manager της εταιρείας, να επισημαίνει ότι ο αθλητισμός αποτελεί ιδανικό δίαυλο επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Επιπλέον, σημειώνει ότι η αθλητική χορηγία έχει μια αρκετά μεγάλη δυναμική, ικανή να οδηγήσει σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της σύνδεσης του καταναλωτή με ένα brand.
MW: Η LG έχει μπει πλέον δυναμικά στον κλάδο του sports marketing & sponsorship. Γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία γι’ αυτή την κίνηση;
Τζώρτζια Σταυροπούλου: Σε παγκόσμιο επίπεδο, θεωρείται πλέον αναμενόμενο τα mega brands να εμπλέκονται και να επενδύουν στην κοινωνία στην οποία δραστηριοποιούνται. Ιδιαιτέρως σε μία εποχή που πλέον οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πάντα συνδεδεμένοι με ψηφιακές πλατφόρμες και «εκτεθειμένοι» σε πολύπλευρο περιεχόμενο, θεωρούμε ότι ο αθλητισμός αποτελεί κοινό σημείο αναφοράς για πάρα πολλούς ανθρώπους και τον ιδανικότερο δίαυλο προκειμένου να μεταφέρουμε τα μηνύματα και τις αξίες που πρεσβεύει η εταιρεία μας.
Ταυτόχρονα, σε τοπικό επίπεδο, ο αθλητισμός στην Ελλάδα αποτελούσε ανέκαθεν ένα μεγάλο και σημαντικό κομμάτι της ελληνικής κουλτούρας και κοινωνίας, επομένως έπαιξε στρατηγικό ρόλο στην απόφαση της επένδυσής μας σε αυτόν. Σχετικά με το χρονικό πλαίσιο, η LG τα τελευταία 3 χρόνια συμμετέχει ενεργά σε αθλητικές διοργανώσεις, καθώς αφουγκραζόμαστε την αξία της συμμετοχής, του δραστήριου τρόπου ζωής, της καλλιέργειας του σώματος και του πνεύματος και γι’ αυτό επιλέγουμε την δραστηριοποίησή μας σε αθλήματα που έχουν μαζική απήχηση, αλλά ταυτόχρονα και η συμμετοχή του κόσμου έχει μεγάλη δυναμική.
Ποια είναι τα οφέλη τα οποία μπορεί να αποκομίσει μια μεγάλη εταιρεία όπως η LG από τον τομέα των αθλητικών χορηγιών; Πιστεύετε ότι μέσω τέτοιων ενεργειών μπορείτε να πετύχετε customer loyalty και engagement;
Σύμφωνα με έρευνες, οι χορηγίες έχουν τη δυνατότητα, εκτός από το να βοηθήσουν μακροπρόθεσμα στις πωλήσεις, να ενδυναμώνουν την ταυτότητα ενός brand. Είναι γεγονός ότι τα brand KPIs της εταιρείας μας παρουσιάζουν ανοδικό trend τα τελευταία χρόνια, ως αποτέλεσμα της συνολικής στρατηγικής marketing. Στην LG, πιστεύουμε πως η αθλητική χορηγία έχει μια αρκετά μεγάλη δυναμική που είναι ικανή να οδηγήσει σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της σύνδεσης του καταναλωτή με ένα brand. Αυτό δείχνει να επιβεβαιώνεται και στη δική μας περίπτωση, καθώς παρατηρούμε πως κάθε χρόνο ο αριθμός των συμμετεχόντων που επισκέπτονται τον χώρο δράσης μας αυξάνεται σημαντικά. Επιδιώκουμε λοιπόν να ερχόμαστε πιο κοντά στους καταναλώτες μεσα από τις δράσεις μας, έχοντας ωστόσο απώτερο σκοπό να δημιουργήσουμε μία ουσιαστική σχέση ζωής και εμπιστοσύνης μαζί τους, προσφέροντάς τους ευχάριστες και αξέχαστες στιγμές.
Πριν λίγους μήνες λανσάρατε το «LG Αθλητές του Αύριο», ένα πρόγραμμα ΕΚΕ το οποίο εστιάζει στον αθλητισμό. Μιλήστε μας λίγο γι’ αυτό, τι περιλαμβάνει και ποιος είναι ο απώτερος στόχος του;
Η εταιρεία στηρίζει διοργανώσεις με κοινωνικό, αθλητικό και πολιτιστικό χαρακτήρα και για αυτό συμμετέχει σε πρωτοβουλίες που προάγουν τις αξίες του αθλητισμού και του πολιτισμού, με στόχο την προσφορά στην κοινωνία και την ενεργή συμμετοχή του κόσμου. Μέσα από την τριβή μας σε αυτές τις διοργανώσεις, γεννήθηκε η ανάγκη να το δούμε κοινωνικά. Έτσι δημιουργήσαμε ένα πλάνο δράσεων που να επικεντρώνεται στη σημασία της άθλησης και να ενθαρρύνει τα παιδιά και τους εφήβους να συνεχίσουν να αθλούνται.
Συνδυάζοντας, λοιπόν, τη δική μας εταιρική κουλτούρα και φιλοσοφία με την ανάγκη που εντοπίσαμε, εγκαινιάσαμε φέτος το νέο Πρόγραμμα EKE «LG Αθλητές του Αύριο» μέσα από το οποίο θέλουμε να μεταδώσουμε τη χαρά της συμμετοχής στον αθλητισμό και του δραστήριου τρόπου ζωής. Σε κάθε διοργάνωση που συμμετέχουμε, απώτερος στόχος μας είναι να φέρουμε σε επαφή έμπειρους και καταξιωμένους αθλητές με μικρούς και έφηβους που αγαπούν την άθληση, την κίνηση και τον δραστήριο τρόπο ζωής. Έτσι οι πολύπειροι αθλητές λειτουργούν ως μέντορες για να αναδείξουμε τη νέα γενιών αθλητών.
Σκοπεύετε να συνεχίσετε τις sports sponsorship δράσεις και τα επόμενα χρόνια; Αν ναι, προς ποια κατεύθυνση θα κινηθούν;
Στόχος μας είναι να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στη στρατηγική που έχουμε χαράξει, συνδυάζοντας αθλητικές χορηγίες με κοινωνικό χαρακτήρα. Φέτος, η συνεργασία μας με τον θρύλο του ελληνικού μπάσκετ, Παναγιώτη Γιαννάκη και το Giannakis Academy σηματοδότησε την έναρξη του Προγράμματος «LG Αθλητές του Αύριο» το καλοκαίρι, όπου 30 παιδιά είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν μια υποτροφία για να συμμετέχουν στο basketball camp. Ο δεύτερος σταθμός του προγράμματος ήταν το LGAegeanBall Festival 2017 του Γιώργου Πρίντεζη, στη Σύρο, όπου στο πλαίσιο του τουρνουά, παιδιά που συμμετείχαν στο 3on3 συναντήθηκαν με τον Γιώργο Πρίντεζη και τον Μπόγκνταν Μπογκντάνοβιτς, οι οποίοι μοιράστηκαν μαζί τους τα μυστικά του μπάσκετ και το πάθος τους για τον αθλητισμό.
Επιπλέον, η παρουσία της LG στο Spetses Mini Marathon αποτέλεσε τον τρίτο φετινό σταθμό του προγράμματος όπου μαζί με τον Παναγιώτη Φασούλα και τον Χρήστο Χαρατάσο βρέθηκε δίπλα σε μικρούς και έφηβους που αγαπούν την άθληση. Τους Αθλητές του Αύριο τους οποίους στηρίζουμε για να προχωρήσουν. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με αυτές τις διοργανώσεις, ωστόσο είμαστε ανοιχτοί στο ενδεχόμενο να διευρύνουμε περαιτέρω τις δράσεις μας και με νέες διοργανώσεις, προσφέροντας από την πλευρά μας ό,τι καλύτερο μπορούμε. Eίναι σημαντικό για εμάς να επιλέγουμε αθλητικές διοργανώσεις που κατανοούν και μοιράζονται τις ίδιες αξίες. Οι συνεργάτες μας αποτελούν τους στρατηγικούς μας συμμάχους και προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε και στο μέλλον στην αναζήτηση νέων συνεργασιών.
FOCUS POINTS
– Ο αθλητισμός αποτελεί κοινό σημείο αναφοράς για πάρα πολλούς ανθρώπους και τον ιδανικότερο δίαυλο προκειμένου να μεταφέρουμε τα μηνύματα και τις αξίες που πρεσβεύει η εταιρεία μας.
– Επιλέγουμε την δραστηριοποίησή μας σε αθλήματα που έχουν μαζική απήχηση.
– Σύμφωνα με έρευνες, οι χορηγίες έχουν τη δυνατότητα, εκτός από το να βοηθήσουν μακροπρόθεσμα στις πωλήσεις, να ενδυναμώνουν την ταυτότητα ενός brand.
– Στην LG, πιστεύουμε πως η αθλητική χορηγία έχει μια αρκετά μεγάλη δυναμική που είναι ικανή να οδηγήσει σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της σύνδεσης του καταναλωτή με ένα brand.
– Στόχος μας είναι να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στη στρατηγική που έχουμε χαράξει, συνδυάζοντας αθλητικές χορηγίες με κοινωνικό χαρακτήρα.