Την αρχή έκανε πριν μερικούς μήνες το Πρώτο Θέμα και στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλες κυριακάτικες εφημερίδες. Σήμερα το Πρώτο Θέμα, διανέμει δωροεπιταγή αξίας 6 ευρώ, την οποία οι αναγνώστες μπορούν να εξαργυρώσουν στα καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express και Carrefour, με αγορές άνω των 20 ευρώ και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, συνήθως μιας εβδομάδας.

Η συγκεκριμένη προσφορά είχε σαν αποτέλεσμα το Πρώτο Θέμα να δει τις κυκλοφορίες του να φθάνουν τις 200.000, διαμορφώνοντας νέα δεδομένα στην αγορά. Έτσι, η κίνηση αυτή άμεσα βρήκε απάντηση. Το Βήμα της Κυριακής προσέφερε δωροεπιταγή αξίας 20 ευρώ για αγορές από τα Marks & Spencer και η Καθημερινή δωροεπιταγή αντίστοιχης αξίας, για αγορά αρωμάτων. Αντίστοιχη κίνηση έκανε και το Έθνος της Κυριακής, το οποίο προσέφερε δωροεπιταγές αξίας 10 ευρώ για κάθε 50 ευρώ αγορών από τα καταστήματα Hondos Center και Ηλεκτρονική.

Στελέχη της εκδοτικής αγοράς επισήμαναν στο Marketing Week ότι η τάση αυτή αναμένεται να ενταθεί τους προσεχείς μήνες, όσο η ύφεση βαθαίνει και όσο οι αναγνώστες αποδεικνύουν ότι ενδιαφέρονται ουσιαστικά γι’ αυτές. «Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για κινήσεις που ουσιαστικά εκτός από τις εφημερίδες που αποτελούν το Μέσο, ευνοούν και τις εταιρείες που συμμετέχουν, αφού δημιουργούν ρεύμα επισκεπτών προς αυτές, ενισχύοντας έτσι την αναγνωρισιμότητά τους, αλλά και την εν γένει διείσδυσή τους στην αγορά» ανέφερε ένα από αυτά τα στελέχη.