Οι κόσμοι που δημιουργούνται από fans, το social finance και η «Μεγάλη Επανεκκίνηση» (Great Reset) αποτελούν τα 3 κορυφαία trends που αναδύθηκαν στο Twitter τα τελευταία 2 χρόνια. Αναλύοντας δισ. tweets αυτό το διάστημα, η πλατφόρμα εντόπισε τις σημαντικότερες τάσεις και τη σημασία τους για τα brands.

Η «Μεγάλη Επανεκκίνηση» συνδέεται με τη «θεραπεία» του πλανήτη αλλά και του εαυτού μας, οι κόσμοι που δημιουργούνται από fans περιλαμβάνουν ψηφιακές κοινότητες που συνδέουν ομοϊδεάτες γύρω από τάσεις όπως steampunk, NFTs, eSports κ.ά., ενώ, το social finance συνδέεται με τα κρυπτονομίσματα, τα NFTs και άλλα ψηφιακά assets.

Ο Managing Director του Twitter Μ. Βρετανίας, Dara Nasr σχολίασε ότι τα brands θα πρέπει να κατανοήσουν καλύτερα τις διαθέσεις των χρηστών όταν αλληλεπιδρούν μαζί τους online, σημειώνοντας ότι υπάρχει αύξηση 253% στις αναφορές του όρου «greenwashing» και 11 φορές περισσότερα tweets γύρω από τα NFTs.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι μάρκες καλούνται να συνειδητοποιήσουν την πίεση που δέχονται καθημερινά οι χρήστες, αλλά και την ενίσχυση της συνειδητοποίησής τους γύρω από τα όσα συμβαίνουν. Υπογράμμισε δε ότι πλέον η μη αυθεντικότητα γίνεται εύκολα αντιληπτή αλλά και το γεγονός ότι οι όροι της αλληλεπίδρασης online μεταβάλλονται.

(Πηγή: Campaign)