Τί έκαναν τα brands, όταν έσβησαν τα φώτα

Το κανάλι CBS που μεταδίδει τους αγώνες, έσπευσε να καλύψει το κενό με trailers των προγραμμάτων του, αναπροσαρμόζοντας στη συνέχεια τη ροή των διαφημιστικών σποτ. Οι ανησυχίες για το πώς θα μπορούσαν όλα αυτά να επηρεάσουν την τηλεθέαση μερικών από τα ακριβότερα διαφημιστικά σποτ στον κόσμο ήταν σοβαρές, ωστόσο ενδιαφέρον είχε η αντίδραση κάποιων brands, που, με ταχύτατα αντανακλαστικά, έσπευσαν να αξιοποιήσουν το γεγονός στα social media.

Λίγα δευτερόλεπτα μετά τη διακοπή ρεύματος, η Audi ανέβασε tweet λέγοντας ότι έστελνε άμεσα τα «φώτα» της στο στάδιο. Το brand Oreo της Mondelez International ποστάρησε φωτογραφία στο tweeter, εξηγώντας πόσο διασκεδαστικό είναι να βουτάς το μπισκότο στο σκοτάδι. Το Tide της P&G ενημέρωσε επίσης ότι «δεν μπορούμε να αφαιρέσουμε το black out, μπορούμε όμως να αφαιρέσουμε τους λεκέδες».

Περισσότερο αποστασιοποιημένη εμφανίσθηκε η Coca-Cola, η οποία είδε την καμπάνια της #CokeChase που είχε ανεβάσει νωρίτερα, να «εκτοπίζεται» προσωρινά από τη συζήτηση για το black out. «Δεν είναι δική μας δουλειά να συζητήσουμε για τη διακοπή ρεύματος», ανέφερε η Laura Houghton, senior social-media manager της Coca-Cola. Λίγο αργότερα και με την αποκατάσταση του προβλήματος στην αρχή του τέταρτου ημιχρόνου, το brand έφθασε τα 7,5 εκατ. interactions.

Πέρα από τη δημιουργικότητα και τα αντανακλαστικά των brands, αυτό που μένει τώρα να φανεί είναι εάν οι διαφημιζόμενοι θα εγείρουν απαιτήσεις από το κανάλι, διαπιστώνοντας τυχόν χαμηλότερες θεάσεις των σποτ τους λόγω της αναπροσαρμογής του προγράμματος.