Στον τηλεοπτικό «αέρα» βρίσκεται πλέον το διαφημιστικό σποτ για τις σειρές Optonic και Optofresh της InterMed, το οποίο επιμελήθηκε το τμήμα Marketing της εταιρείας, με τη Foss Productions να αναλαμβάνει την παραγωγή.
Η καμπάνια με το νέο σποτ έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο στο digital περιβάλλον και συνεχίζει με την τηλεοπτική προβολή του αυτήν την περίοδο. Στόχος της εταιρείας είναι η 360° προβολή για την ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από τη φροντίδα των ματιών.
Το όλο concept δημιουργήθηκε με άξονα τη σημαντικότητα της προστασίας των ματιών και του πόσο εύκολο είναι να παραλείψει κανείς τη φροντίδα τους μέσα στους ρυθμούς της σύγχρονης καθημερινότητάς μας. Ατμοσφαιρικοί παράγοντες, οθόνες, κακοί φωτισμοί, χρήση φακών επαφής, καπνός, θαλασσινό νερό, ξηρός αέρας και κλιματισμός, είναι μόνο μερικές από τις αιτίες που προκαλούν ερεθισμό, κούραση και ξηρότητα στα μάτια μας.