Μεταξύ άλλων, η έκδοση θα περιλαμβάνει θέματα όπως:
– Οι πρώτες κινήσεις των αδειοδοτημένων καναλιών
–  Οι αλλαγές στην τηλεοπτική διαφήμιση
– Τάσεις και προοπτικές στην τηλεθέαση
– Η νέα στρατηγική των συνδρομητικών καναλιών και των παρόχων περιεχομένου
– Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών ως νέοι παίκτες στο τηλεοπτικό περιεχόμενο
– Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην τηλεοπτική εικόνα και στη διανομή της
– Τα νέα ζητούμενα στην κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου

Συνεντεύξεις, σχόλια, απόψεις σημαντικών στελεχών της αγοράς, θεσμικών εκπροσώπων, media specialists, διαφημιζόμενων, πανεπιστημιακών, ερευνητών, δημοσιογράφων, ανωτάτων και ανώτερων στελεχών της τηλεόρασης κ.ά. Η αδειοδότηση των 5 τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας, όπως και η αναμονή για τον διαγωνισμό πανελλαδικών αδειών θεματικών καναλιών και για τον αντίστοιχο για τις τηλεοπτικές άδειες περιφερειακών καναλιών αναμένεται να διαμορφώσουν μια εντελώς νέα πραγματικότητα για την ελληνική τηλεόραση.

Ιδιαίτερα εάν στη νέα αυτή πραγματικότητα προσθέσει κανείς τις εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία, στην ευρυζωνική τηλεόραση, στα συνδρομητικά κανάλια, την είσοδο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας στην τηλεοπτική βιομηχανία με την βοήθεια της τεχνολογίας των smart TV, αλλά και τις σημαντικές επενδύσεις των παρόχων περιεχομένου, η εικόνα της νέας εποχής στην οποία περνάει πλέον η ελληνική τηλεόραση γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρη.

Το «TV Insider 2019: The Day After» έρχεται να καταγράψει και να αναλύσει όλα τα παραπάνω δεδομένα σε μια έκδοση, που φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο-αναφοράς για τη νέα περίοδο λειτουργίας της ελληνικής τηλεόρασης, όχι μόνο σε θεσμικό, αλλά και σε τεχνολογικό επίπεδο. Η έκδοση θα διανεμηθεί στους συνδρομητές του Marketing Week, σε στοχευμένα συνέδρια και events της Boussias Communications, σε σχετικές εκδηλώσεις τρίτων κ.ά.