Μια καμπάνια για τον ειδησεογραφικό γραμματισμό λάνσαραν το διεθνές δίκτυο οργανισμών media Trust Project και η Microsoft, με στόχο την εκπαίδευση του κοινού στον εντοπισμό των ψευδών ειδήσεων. Το Trust Project, ένα διεθνές δίκτυο με πάνω από 200 μέλη, καθόρισε 8 δείκτες αξιόπιστων ειδήσεων και η Microsoft θα προβάλλει τις αρχές αυτές στο news feed της και στο Outlook.

Παράλληλα, η οργάνωση συνεργάζεται με ambassadors που θα προωθήσουν τον ειδησεογραφικό γραμματισμό στις κοινότητές τους. Ένας από αυτούς είναι ο Charles Cantu, ιδρυτής της πλατφόρμας martech Reset Digital, ο οποίος αναφέρθηκε στην ανάγκη για ενεργό δράση στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης ειδήσεων, ενώ άλλοι προέρχονται από τον χώρο των τεχνών, της δημοσιογραφίας, ή της εκπαίδευσης. Η Compose[d] ανέλαβε τα διαφημιστικά, τα μηνύματα και την ψηφιακή στρατηγική και η Purpose Worldwide τις δημόσιες σχέσεις.

Η καμπάνια απευθύνεται στο κοινό που επιθυμεί ακρίβεια και όχι πολιτικές στάσεις και που συχνά δεν γνωρίζει ποια Μέσα να προτιμήσει. Η παραπληροφόρηση αποτελεί πρόβλημα εδώ και χρόνια και το Trust Project θεώρησε καλή ευκαιρία για την ενημέρωση των χρηστών των Μέσων πριν από τις προκριματικές εκλογές στις ΗΠΑ. Εστιάζει κυρίως σε ενεργούς ψηφοφόρους ηλικίας 20-25 και άνω των 50 ετών.

(Πηγή: Campaign)