Στην αναβάθμιση του τρόπου μέτρησης των χρηστών αναφορικά με το ads measurement σε Facebook και Instagram προχωρά η Facebook. Πλέον, εάν κάποιος χρήστης δεν έχει συνδεδεμένους τους λογαριασμούς του στις 2 πλατφόρμες με το Account Center της εταιρείας, οι λογαριασμοί αυτοί θα νοούνται ότι ανήκουν σε 2 ξεχωριστά άτομα, γεγονός το οποίο θα επηρεάζει το ad planning και το ad measurement.
Αντιθέτως, οι λογαριασμοί οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι με το Account Center θα μετρώνται ως ένα άτομο. Η αλλαγή θα επεκταθεί σταδιακά τις επόμενες εβδομάδες. Η κίνηση αυτή, για την οποία η εταιρεία ξεκίνησε να ενημερώνει τους διαφημιζόμενους στις αρχές του έτους, μοιάζει να αποτελεί το πρώτο βήμα για την αποσύνδεση, μετά από χρόνια, των 2 εφαρμογών. Οι αλλαγές στο ads measurement θα μπορούσαν να συμβάλλουν ώστε το Facebook και το Instagram να εμφανίζονται περισσότερο ανεξάρτητα.
Για τους διαφημιζόμενους, αυτό θα σηματοδοτήσει αλλαγές στις εκτιμήσεις του campaign planning και στο performance reporting για unique metrics. Η Facebook επισημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι θα παρατηρήσουν αυξήσεις στις pre-campaign εκτιμήσεις τους, όπως στον εκτιμώμενο όγκο του κοινού. (Πηγή: AdAge)