Με τη συμμετοχή 60 ομιλητών και τη διοργάνωση 17 πάνελ, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του συνεδρίου Effective Dialogues 2024, που διοργανώθηκε στις 4 Ιουνίου από τη Sympraxis, το Ελληνικό Ινστιτούτο Διαβούλευσης και την Anima στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων.

Το συνέδριο αποτέλεσε μια γόνιμη δεξαμενή σκέψης, όπου συζητήθηκαν θέματα, όπως η βιωσιμότητα, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το green washing των εταιρειών, τα fake news, η επέλαση της Τεχνητής Νοημοσύνης, η υπερθέρμανση των μεγαλουπόλεων, η θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία, το ελεγκτικό πλαίσιο των MKO, η σχέση του περιβάλλοντος με τις υποδομές ενέργειας και η απώλεια της βιοποικιλότητας.

Αναλυτική κάλυψη του 2ου Effective Dialogue θα φιλοξενηθεί σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.