Αποτέλεσμα του νέου branding και της 360° επικοινωνίας

Η γενικότερη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε φυτικές πρωτεΐνες συνδυασμένη με τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας, έχουν επιφέρει μία πρωτόγνωρη ανάπτυξη στην αγορά των οσπρίων της τάξης του 28,8% (σε αξία, στοιχεία IRI YTD Sep 2020), επισημαίνει η Agrino. Εδώ και ένα χρόνο, η εταιρεία επαναλάνσαρε τη σειρά των οσπρίων της με νέες συσκευασίες, αλλά και με νέα 360° επικοινωνία, προτείνοντας την ένταξη των οσπρίων στο καθημερινό τραπέζι με νέους, υγιεινούς τρόπους.

Η νέα προσέγγιση έφερε ανάπτυξη πωλήσεων υπερδιπλάσια του μέσου όρου της αγοράς και συνεπώς συνεχή ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Agrino έλαβε Χρυσό Βραβείο για το συνολικό branding και τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας και των συσκευασιών των οσπρίων της, στα Packaging Awards 2020. Η Agrino παράγει ελληνικά όσπρια, καλλιεργημένα σε συνεργασία με ντόπιους παραγωγούς σύμφωνα με τις αρχές της Ορθής Γεωργικής Πρακτικής, ενώ προσφέρει πλήρη ιχνηλασιμότητα στα προϊόντα εγχώριας παραγωγής.