Η JNLeoussis+ σχεδίασε και υλοποίησε την online καμπάνια Triumph Talks «Embrace Change» που έτρεξε από τα τέλη Απριλίου έως και τέλος Ιουνίου, με στόχο την ενημέρωση και ενδυνάμωση των γυναικείων κοινών, για λογαριασμό της Τriumph.

Η Triumph θέλοντας να εμπνεύσει τις γυναίκες να βλέπουν θετικά κάθε αλλαγή στη ζωή τους, έδωσε την ευκαιρία σε 6 γυναίκες να μιλήσουν on-camera για το θέμα. Τις ιστορίες τους μοιράστηκαν οι Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Σοφία Μπεκατώρου, Μυρτώ Κάζη, Ζέτα Δούκα, Τάμτα και Μάντη Περσάκη.

Η JNLeoussis+ ήταν υπεύθυνη για όλα τα στάδια παραγωγής και δημιουργίας των απαραίτητων επικοινωνιακών υλικών που συνόδευαν τις 6 ομιλίες, συμπεριλαμβανομένων των γυρισμάτων, του μοντάζ και post-production, της εικαστικής ταυτότητας της δράσης, καθώς και του σχεδιασμού και λειτουργίας της landing page triumphtalks.gr. Ταυτόχρονα, η προώθηση των ομιλιών ενισχύθηκε με τη χρήση bumper-ads, pre-roll videos, gif-posts (FB/IG), banners, PR activations, media relations, native ads αρθρογραφίας, κ.λπ.