H Ogilvy υπογράφει τη νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Γερμανού, με ένα ανατρεπτικό και εντυπωσιακό show, τρεις από τους πλέον αγαπημένους κριτές της ελληνικής τηλεόρασης και αμέτρητα «Ναι» στα δώρα τεχνολογίας.
Στα τηλεοπτικά σποτ της επικοινωνίας, συναντάμε τους Άγγελο Μπράτη, Λεωνίδα Κουτσόπουλο και Πάνο Μουζουράκη, σε έναν διαφορετικό ρόλο από αυτόν που τους έχουμε συνηθίσει, να κρίνουν τα δώρα τεχνολογίας με το μοναδικό τους στυλ και φυσικά να λένε και οι τρεις «Ναι» σε όλα. Στόχος της καμπάνιας ήταν να αναδείξει τα δώρα τεχνολογίας του Γερμανού ως την ιδανική επιλογή. Τη σκηνοθεσία των ταινιών ανέλαβε ο Βασίλης Μπουραντάς, ενώ την παραγωγή έκανε η Foss Productions.