Μικρότερη άνοδος, αλλά με μεγαλύτερη διάρκεια για το Amazon Prime.

Νέα ρεκόρ σημείωσε η χρήση των υπηρεσιών streaming κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της SimilarWeb. Πιο εντυπωσιακά είναι τα νούμερα που κατέγραψε η πλατφόρμα Disney+, που είδε το traffic της να κορυφώνεται την εβδομάδα της 23ης Μαρτίου, μετά το λανσάρισμά της στις ευρωπαϊκές αγορές, με άνοδο της τάξης του 113,8% σε σύγκριση με τις αρχές Ιανουαρίου.

Στη συνέχεια, η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε, με την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου να βρίσκεται στο +16,2% σε σχέση με τις αρχές του έτους. Στα υψηλότερά του επίπεδα έφτασε και το Amazon Prime Video την ίδια εβδομάδα, με την κίνηση αυξημένη κατά 74,3% συγκριτικά με την εβδομάδα της 6 Ιανουαρίου. Ωστόσο, αν και υπήρξε επιβράδυνση τους επόμενους μήνες, ήταν πολύ πιο σταδιακή σε σχέση με αυτή του Disney+ και στο τέλος Μαΐου βρισκόταν ακόμα στο +38,8%

Μεγαλύτερη κατανάλωση περιεχομένου σημειώθηκε και στο Netflix την περίοδο της πανδημίας, με την αύξηση να αγγίζει το 35,4% την εβδομάδα της 30ης Μαρτίου, σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα της χρονιάς. Το ποσοστό αυτό μειώθηκε στο μισό μέχρι το τέλος του Μαΐου. Σταθερή ανάπτυξη παρουσιάζει το YouTube, με τη χρήση του να κορυφώνεται την εβδομάδα της 13ης Απριλίου (+18%) και να συνεχίζει ανοδικά μέχρι το τέλος Μαΐου (+12,3%).
(Πηγή: WARC)