Με καμπάνιες για τη Vodafone, απέσπασε το Grand Prix στις κατηγορίες «Digital ampaigns», «Events» και «Public Relations»

Μπορεί, λοιπόν, να επανήλθε στο προσκήνιο εδώ και μερικούς μήνες χάρη στην «American Rom», ωστόσο η ρουμάνικη διαφημιστική εταιρείες έχει να επιδείξει και άλλες εξαιρετικές καμπάνιες. Εξ ου και το διαρκές πήγαινε-έλα του Adrian Botan και της ομάδας του στη σκηνή, όπου συνολικά ανέβηκαν 3 φορές για να παραλάβουν Grand Prix για καμπάνιες που δημιούργησαν για λογαριασμό της Vodafone. Η αρχή έγινε στην κατηγορία «Digital Campaigns».

Η καμπάνια «Vodafone Cerebel» βοήθησε την εταιρεία να ξεπεράσει το clutter, μιας και επικοινώνησε τις υπηρεσίες της Vodafone με πρωτότυπο τρόπο. Τις αγωνίες και προβληματισμούς ενός άνδρα λίγο πριν γίνει πατέρας, ο οποίος έσπευσε να καταγράφει τις εμπειρίες του στο Διαδίκτυο και, μεταξύ άλλων, να ζητάει συμβουλές. Και δεν σταμάτησε ούτε όταν γεννήθηκε. Δημιούργησε λογαριασμό της κόρης τους στο Facebook, στο Twitter, e-mail με το όνομά της… Ο κόσμος ανταποκρίθηκε και η ηγετική παρουσία του brand στην αγορά εδραιώθηκε.

Το δεύτερο Grand Prix δόθηκε στην κατηγορία «Events» για την καμπάνια «Vodafone The Wedding», η οποία κάλυψε σε ζωντανή online μετάδοση το γάμο ενός ζευγαριού που επιθυμούσε να παντρευτεί, σε υψόμετρο 2.000 μέτρων, στην κορυφή του βουνού Balea Lac. Όπερ και εγένετο. Μέσω των Social Media, ο κόσμος παρακολουθούσε τις εξελίξεις, τα ΜΜΕ της χώρας έσπευσαν να τους πάρουν συνέντευξη πριν και μετά την τελετή, ενώ στιγμιότυπα από το γάμο χρησιμοποιήθηκαν για τις καταχωρίσεις και τα τηλεοπτικά σποτ της Vodafone. Και η καμπάνια αποδείχτηκε τόσο επιτυχημένη, ώστε το agency επέκτεινε την ενέργεια. Ζήτησε, λοιπόν, από τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό προτείνοντας το ιδανικό μέρος για το μήνα του μέλιτος του ζευγαριού.

Τέλος, η McCann Erickson πρόσθεσε ακόμα ένα Grand Prix, στην κατηγορία «Public Relations», χάρη στην καμπάνια «Vodafone Chivu», μέσω της οποίας ο διάσημος ρουμάνος ποδοσφαιριστής κατάφερε να τηρήσει την υπόσχεση που είχε δώσει στη παιδική ομάδα της γενέτειράς του. Ποια ήταν αυτή; Να τους προπονήσει για μία ολόκληρη εβδομάδα. Δεν μπορούσε να το κάνει, ωστόσο, γιατί ζει μόνιμα στο Μιλάνο, όπου αγωνίζεται με τα χρώματα της Ίντερ. Με τη βοήθεια του 3G δικτύου της Vodafone, η απόσταση δεν ήταν πια πρόβλημα. Και ο Chivu έγινε ο πρώτος προπονητής που προπόνησε την ομάδα για μία ολόκληρη εβδομάδα μέσω Διαδικτύου.