Τρεις διακρίσεις στα πρώτα YouTube Works Awards που διοργανώθηκαν στη χώρα μας, απέσπασε η Ikea του ομίλου Fourlis, για τη στρατηγική και τις επιδόσεις του brand στη χρήση της πλατφόρμας του YouTube, κατά το 2019 και το 2020. Οι διακρίσεις αφορούν τις καμπάνιες «Πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι (Love Story)» και «Λευκή Οθόνη», οι οποίες βραβεύτηκαν στις κατηγορίες: Best Media Strategy, Best Creative Work και Best use of YouTube for Performance Marketing.

To στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας των 2 καμπανιών δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Ogilvy. «Με αυτόν τον τρόπο, ενίσχυσε την εμβέλειά τους, επιτυγχάνοντας εμπορικούς στόχους, ενώ, παράλληλα, αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον και τη σχέση του κοινού με το brand, αποδεικνύοντας πως ένα εντυπωσιακό ψηφιακό περιεχόμενο μπορεί να οδηγήσει σε εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα», ανέφερε σχετική ανακοίνωση.