Η εκστρατεία, που σχεδιάστηκε από την Phocus, βραβεύτηκε στις κατηγορίες «Κοινωνική Διαμεσολάβηση & Συμμέτοχοι» και «Καλύτερη Χρήση των Social Media», ενώ έλαβε και ειδικό βραβείο «Καινοτομία στην Επικοινωνία». Μέχρι σήμερα, το «Πιάσε το μολύβι» έχει διακριθεί επίσης στα Ermis Awards και στα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ., ενώ έχει επίσης προκριθεί στην τελική πεντάδα στην κατηγορία Digital των Sabre Awards-ΕΜΕΑ 2018. H Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie, δήλωσε: «H AbbVie στηρίζεται στην καινοτομία και όταν αυτή συναντά τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα, καταφέρνουμε να συμβάλλουμε πολλαπλασιαστικά θετικά στη ζωή των συνανθρώπων μας». Από την πλευρά του, ο Ανδρέας Μπόνης, ιδρυτής της Phocus, δήλωσε: «Στόχος από την ίδρυση της Phocus είναι να συνδυάζουμε αποτελεσματικά δημιουργικότητα και καινοτομία με την επίτευξη των στόχων των πελατών μας στο χώρο της Υγείας. Η τριπλή αυτή διάκριση επιβεβαιώνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της Phocus για τη σκληρή δουλειά και την ομάδα της AbbVie για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε».