Για projects των Mitsubishi Motors, Euphoria Retreat και Avis Leasing

Τρία Bronze βραβεία απέσπασε η Curious Ahead, digital agency του ομίλου V+O, στα φετινά Social Media Awards 2020, για projects που διαχειρίστηκε στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα με στόχο να ανταποκριθεί στρατηγικά στις ανάγκες των πελατών της. Συγκεκριμένα, ένα Bronze της απονεμήθηκε στην κατηγορία «Best of LinkedIn» για την InMail Campaign που αφορούσε στο λανσάρισμα του νέου Outlander PHEV της Mitsubishi Motors, ένα στην κατηγορία «Best Covid-19 Response» για το concept, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του online activation «Virtual Retreat during Quarantine», το οποίο επιμελήθηκε για λογαριασμό του Euphoria Retreat. Το τρίτο Bronze βραβείο αφορά στην κατηγορία «Best of Facebook Family of Apps», για την καμπάνια «Έι Avis» που αφορά στο πρόγραμμα Leasing της Avis, το οποίο σχεδίασε και δημιούργησε σε συνεργασία με την Unlimited Creativity.Έξι Social Media Awards για την Adjust.

Τρία Silver και τρία Bronze Awards για ΕΛΣ, Star και Praktiker
Έξι Social Media Awards απονεμήθηκαν στην Αdjust., για το έργο της στην αποτελεσματική και δημιουργική αξιοποίηση όλου του φάσματος της «εργαλειοθήκης» των social media, τόσο σε καθιερωμένες πλατφόρμες, όσο και σε «πρωτοεμφανιζόμενες», όπως το TikTok. Συγκεκριμένα, το έργο της ομάδας Social Media για τη νέα της συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή διακρίθηκε με το Bronze Award στην κατηγορία Best Use of Live Streaming, ενώ το έργο της για τα Praktiker κατέκτησε Silver Award στην κατηγορία Best Use of Skippable Video Ads. Silver Awards απονεμήθηκαν και στο έργο της ομάδας για το Star Channel, στην κατηγορία best Use of Twitter για το GNTΜ 2 και Best Use of TikTok για το TikTok του MasterChef 4. Τέλος, ένα Bronze βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα του MasterChef 4 στην κατηγορία Best Trending Content στο Twitter. Η Adjust. απέσπασε κι ένα βραβείο Bronze στην κατηγορία Best Real-Time Activation, για την δική της πρωτοβουλία «να με προσέχω» που αναπτύχθηκε στην πρώτη περίοδο του lockdown.