Σε επίπεδο logistics και marketing

Η συνεργασία θα περιλαμβάνει επίσης και εκτεταμένες δυνατότητες marketing. Παράλληλα με τη φιλοξενία των πελατών και τα δικαιώματα χρήσης του λογοτύπου για πρωτοβουλίες marketing του πελάτη, η DHL θα επωφεληθεί από τη διαφήμιση στο πλάι της πίστας στους αγώνες του MotoGP που παρέχουν ζωντανή έκθεση σε τηλεοπτικά κοινά σε 207 χώρες. «Όπως και με τα άλλα πρωταθλήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού που διαθέτουμε στο παγκόσμιας κλάσης χαρτοφυλάκιό μας, το MotoGP θα μας δώσει την ευκαιρία τόσο να έρθουμε σε επαφή με μια απίστευτα παθιασμένη παγκόσμια βάση οπαδών, αλλά και να δημιουργήσουμε ακόμα περισσότερες εμπειρίες πολλών οκτανίων για τους δικούς μας πελάτες, υπαλλήλους και συνεργάτες», ανέφερε ο Ken Allen, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL Express.