Ένα μικρό ρακούν επισκέπτεται ένα καφέ, ζητά να πληρώσει… και δείχνει σε όλους πώς με τη χρήση οποιουδήποτε πλαστικού, ακόμη και του πλαστικού χρήματος, «πληρώνει» και το περιβάλλον. Αυτό είναι το concept πίσω από τη νέα καμπάνια της Eurobank για τις νέες βιοδιασπώμενες Debit Mastercard και το νέο Eurobank Wallet, με την υπογραφή της Tribe.

Μαζί με το ρακούν, οι θεατές ανακαλύπτουν τις νέες βιοδιασπώμενες Eurobank Mastercard, το πρώτο «πλαστικό χρήμα» που δεν επιβαρύνει τον πλανήτη με πλαστικό, αλλά και τις συναλλαγές ανέπαφα, χωρίς καθόλου κάρτες ή πορτοφόλι, με το νέο Eurobank wallet.

Η σύνδεση με έναν νέο τρόπο ζωής, που φροντίζει με κάθε τρόπο το περιβάλλον, που επιλέγει εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, που απλουστεύει την καθημερινότητα με σύμμαχο την τεχνολογία, τονίζεται σε κάθε λεπτομέρεια της ταινίας. Η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσα από τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, digital και own media υλικά και με campaign line «ένας νέος τρόπος συναλλαγών, για έναν νέο τρόπο ζωής».