Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια με τίτλο «Ο Κρητικός είναι τρόπος ζωής», την οποία δημιούργησε η Tribe για τα super market Κρητικός. Με κύριο χαρακτηριστικό της το χιούμορ, η καμπάνια εστιάζει στον πρωταγωνιστή, τον κύριο Δημήτρη, ο οποίος προσπαθεί με κάθε τρόπο να ακολουθήσει έναν «κρητικό» τρόπο ζωής, ακόμη και μιμούμενος την κρητική ντοπιολαλιά.

Και αυτό, διότι, όπως και η κρητική διατροφή, ο Κρητικός δεν είναι απλώς ένα super market, αλλά καθημερινός τρόπος ζωής. Η καμπάνια αναπτύσσεται 360° με υλικά για επικοινωνία σε όλα τα Μέσα. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Arcadia, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Γκότση.