Τρία νέα creative agencies προστέθηκαν στο ρόστερ της General Mills, οι Goodby Silverstein & Partners, The Martin Agency και Mother, μετά από ένα review που ξεκίνησε τον Μάρτιο. Η General Mills δεν αποκάλυψε σε ποια εμπορικά σήματα θα εργαστεί κάθε ένα από τα τρία agencies, λέγοντας ότι οι αποφάσεις αυτές θα ληφθούν τις επόμενες εβδομάδες.

Επίσης, δεν ανέφερε πώς οι επιλογές θα επηρεάσουν τα υφιστάμενα agencies. Η εταιρεία συνεργαζόταν με πληθώρα agencies για πολλές μάρκες της, συμπεριλαμβανομένων των Anomaly, Pereira O’Dell και Erich and Kallman.

«Ψάχνουμε για ανθρώπους που μπορούν να μας βοηθήσουν με αυτή τη δημιουργική “δύναμη πυρός” για να φέρουμε ιδέες, συναισθήματα και απήχηση στις μάρκες μας, που θα τις κάνουν πιο πολύτιμες», δήλωσε ο Doug Martin, επικεφαλής μάρκετινγκ της General Mills. «Ψάχνουμε ανθρώπους που να μπορούμε να στηριχθούμε σε αυτούς. Ίσως να πάρουν κάποια δημιουργικά ρίσκα, ίσως να προβούν σε κάποιες αλλαγές. Αλλά να κάνουν κάποια πράγματα που θα μείνουν αξέχαστα και θα έχουν νόημα για τους καταναλωτές».

Η τελευταία δημιουργική αναθεώρηση έγινε το 2019.

(Πηγή: AdAge)