Συγκεκριμένα, ανέλαβε το έργο «Ενέργειες Ενημέρωσης και προώθησης Ρυζιού στην Ιορδανία, τον Λίβανο και τα ΗΑΕ» της Αγροτικής Εταιρικής Σύμπραξης Θεσσαλονίκης– ΕΑΣΘ ΑΕ, με διακριτικό τίτλο «European Rice – Rise to the Flavour», καθώς και τα έργα «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κονσερβοποιημένων ροδάκινων στη Ν. Κορέα και τη Σιγκαπούρη» και «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κονσερβοποιημένων ροδάκινων στον Καναδά, την Κολομβία και το Μεξικό» της Αγροτικής Εταιρικής Σύμπραξης – ΑΛ.Μ.ΜΕ. ΑΕ, με διακριτικό τίτλο «Freshcano – European Fresh Canned Peaches».

Τα τρία έργα συνολικού προϋπολογισμού 8,5 εκατ. ευρώ, αφορούν εκστρατείες τριετούς διάρκειας και περιλαμβάνουν σειρά ενεργειών όπως: συμμετοχή σε εκθέσεις, ενημερωτικές εκδηλώσεις, επιχειρηματικές αποστολές, διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, ηλεκτρονική ενημέρωση (website, social media και εφαρμογές για smartphone), ενημερωτικά βίντεο και πληθώρα δράσεων με στόχο την προώθηση των προϊόντων στις χώρες – στόχους.