Τρία βραβεία για την καμπάνια του στο TikTok, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής, έλαβε το La Vache qui rit στα Digital Media Αwards. Η καμπάνια ήταν ένα challenge μετατροπής του γέλιου σε λεπτά χαράς για ανθρώπους που τη χρειάζονται.

Σε συνεργασία με 6 influencers, το brand κάλεσε τους χρήστες του TikTok να αρχίσουν να γελάνε στις οθόνες τους. Με το hashtag #GelaEinaiGiaKalo κάθε γέλιο αθροιζόταν με τα υπόλοιπα και γινόταν αυτόματα δωρεά προς την Εμψυχωτική ομάδα Άγγελοι της Χαράς, η οποία προσεγγίζει άτομα που χρειάζονται υποστήριξη σε νοσοκομεία Παίδων, ιδρύματα Παιδικής Προστασίας, φορείς Ατόμων με Αναπηρία και Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων.

Για τη συγκεκριμένη καμπάνια το La Vache qui rit έλαβε Gold Award στις κατηγορίες Best Use of Other Social Media Platforms και Best Innovative Service, ενώ στην κατηγορία Creative Use of Innovative Formats έλαβε Silver.