Συγκεκριμένα, η Yuboto αναδείχθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά ως η εταιρεία με τη δημιουργικότερη και πιο πρωτοποριακή στρατηγική marketing, αρίστευσε για 2η συνεχόμενη χρονιά στην Εξυπηρέτηση Πελατών κατακτώντας το βραβείο «Customer Experience Excellence» και κατέκτησε την κορυφή του Mobile Marketing με την Omni-Messaging Πλατφόρμα της, η οποία είναι και επίσημα «Best Global SMS Platform – Retail Solution».

O Εμπορικός Διευθυντής της Yuboto, Ανδρέας Κωνσταντινίδης, δήλωσε: «H τριπλή βράβευση σε έναν τόσο σπουδαίο θεσμό που συγκεντρώνει εταιρείες όπως: Deutsche Telekom, PCCW Global, Turk Telekom International, HORISEN, Orange κ.ά. αποδεικνύει με τον πλέον εμφατικό τρόπο ότι έχουμε καταφέρει να παραμείνουμε συνεπείς στο όραμά μας να αναπτύσσουμε πραγματικά χρήσιμες υπηρεσίες και καινοτόμα τεχνολογικά προϊόντα που κάνουν ευκολότερη την επικοινωνία των επιχειρήσεων και καλύτερη τη ζωή του καταναλωτικού κοινού».