Η Volvo προχωρά σε global media review και στη shortlist έχει τις WPP, IPG και Publicis. Τη διαδικασία χειρίζεται η MediaSense για σειρά αγορών, όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Κίνα.
Νυν ανάδοχος είναι η Mindshare, που ανέλαβε τον λογαριασμό το 1999 από την PHD (τότε New PHD). Σύμφωνα με την COMvergence, η Volvo δαπάνησε 448,7 εκατ. δολάρια στα media παγκοσμίως το 2023. Το 2013 ανέθεσε τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της στην Grey London, αλλά άρχισε να συνεργάζεται και με τοπικά agencies από το 2015, ενώ η Grey London εξακολουθεί να συνεργάζεται με τη μάρκα στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Όταν ξεκίνησε το review, η αυτοκινητοβιομηχανία είχε δηλώσει: «Είναι αναγκαίο να αναθεωρούμε τακτικά το μοντέλο μας ως προς τα agencies, ώστε να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να υποστηρίξουμε το business μας με τις κατάλληλες τεχνολογίες, ευκινησία και ταχύτητα».
(Πηγή: Campaign)