Για τη διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού τουρισμού το 2021

Τρία agencies κατέθεσαν συμμετοχή στο κλειστό spec του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), έπειτα από πρόσκλησή του, με αντικείμενο το δημιουργικό της διαφημιστικής καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού το 2021. Σύμφωνα με πληροφορίες, συμμετοχή κατέθεσαν εντός της προθεσμίας της 15ης Δεκεμβρίου οι The Newtons Laboratory, Ogilvy και McCann. Είχαν κληθεί συνολικά πέντε διαφημιστικές εταιρείες, εκ των οποίων δύο απάντησαν ότι δεν θα συμμετέχουν. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, οι παρουσιάσεις για το spec έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και η επιλογή του ΕΟΤ αναμένεται να ανακοινωθεί πριν το τέλος του έτους.

Η καμπάνια αφορά το 2021 και θα τρέξει, αν όλα κυλήσουν σύμφωνα με τον σχεδιασμό, από τον Μάρτιο. Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα «τρέχει» καμπάνια καθόλη τη διάρκεια του έτους, και όχι μόνο σε επιλεγμένες περιόδους όπως ίσχυε μέχρι τώρα. Ο προϋπολογισμός για το δημιουργικό σκέλος ανέρχεται, σύμφωνα με τις πληροφορίες, σε 75.000 ευρώ. Ο συνολικός προϋπολογισμός της καμπάνιας που θα τρέξει το 2021 ανέρχεται σε 8 εκατ. ευρώ.