Χρήστες του TikTok αποτελούν τρεις στους πέντε χρήστες της γενιάς GenZ, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της πανελλήνιας έρευνας της Focus Bari, Focus on Tech Life. Συγκεκριμένα, βρέθηκε ότι όλοι οι Έλληνες (96%), ηλικίας 13-74 χρόνων, είναι χρήστες internet, συνδέονται κυρίως από το κινητό τους, και περνούν, κατά μέσο όρο δύο ώρες, «συνειδητοποιημένου χρόνου» την ημέρα online.

Ο κύριος λόγος σύνδεσης για όλες τις δημογραφικές ομάδες είναι τα social media, οι οποίες, στη νεαρή ηλικία, φτάνουν να αφιερώνουν κατά μέσο όρο τρεις ώρες την ημέρα «συνειδητά», καθώς ο μη συνειδητοποιημένος χρόνος scrolling on social είναι πιθανώς περισσότερος.

Το Facebook αποτελεί σαφώς το δίκτυο των «μεγαλύτερων 35+», ενώ, στους Gen Z, κυριαρχεί το Instagram και εξίσου έντονα και το TikTok, το οποίο αναπτύχθηκε σημαντικά τα τελευταία τρία χρόνια. Επίσης, ραγδαία αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, με τη μέση δαπάνη ανά εξάμηνο να έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ στο e-commerce, ενώ τελικά πάνω από ένας στους τρεις Έλληνες και πάνω από ένας στους δύο της Gen Z δηλώνουν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς internet.