Τον ρόλο τριών στελεχών της επεκτείνει η Wavemaker σε επίπεδο παγκόσμιων Fast Growth πελατών, Consultancy και B2B, με επικεφαλής ως global client presidents τους Alastair Bannerman, Anna Hickey και Alex Altman, αντίστοιχα. Το media agency καθιέρωσε τους τρεις κλάδους ως νέους τομείς ανάπτυξης, καθένας από τους οποίους θα αξιοποιήσει ταλέντα από τις Group M και WPP. Σημειώνεται πως κάθε client president θα έχει διευρυμένο job title που θα αντικατοπτρίζει τις πρόσθετες αρμοδιότητές του.

Ο Bannerman θα είναι, πλέον, επικεφαλής της Fast Growth, μιας παγκόσμιας επιχείρησης που έχει στόχο να βοηθήσει στην οικοδόμηση κλιμακούμενων και νεοσύστατων brands. Σε αυτές περιλαμβάνονται εταιρείες όπως η Back Market, ο λογαριασμός ύψους 50 εκατ. δολαρίων που κέρδισε η Wavemaker νωρίτερα, φέτος.

Ως επικεφαλής του τμήματος συμβουλευτικής, ο Hickey θα υποστηρίζει τους πελάτες σε επτά τομείς, οι οποίοι αποσκοπούν στον εντοπισμό και την αξιοποίηση νέων τομέων ανάπτυξης, όπως τα retail media (Colgate Palmolive), synthetic voice (L’Oréal) και cookie-less data. Τέλος, ο Altman θα αναλάβει τον B2B τομέα, με πελατολόγιο που περιλαμβάνει τους Axa, General Electric, TikTok, Reuters και Deloitte.

(Πηγή: Campaign)