H Ergo Ασφαλιστική, σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, παρουσιάζουν το τραπεζοασφαλιστικό πρόγραμμα «My Favorite Things», το οποίο έχει σκοπό να ασφαλίσει έως και πέντε αγαπημένα αντικείμενα του κοινού.
Η καμπάνια, την οποία επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory, παρουσιάζει με συμβολικό τρόπο και, συγκεκριμένα, με τη χρήση bubble wrap, τη συνήθεια αυτή για προστασία τους, η οποία, ωστόσο, τα καθιστά δύσχρηστα.
Η καμπάνια αναπτύσσεται, μέχρι τα τέλη Μαΐου, σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, print, digital μέσα (YouTube, social media, internet), με display campaign και owned media.
Την παραγωγή τηλεοπτικού ανέλαβε η Boo Productions, σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπουραντά, sound design Musou, post production BooPost / Αντώνης Ξένος και art direction Γιώργου Γεωργίου.