Το #CannesForAll, μια πρωτοβουλία του φεστιβάλ δημιουργικότητας Cannes Lions, η οποία έχει σκοπό να καθιστά τη διοργάνωση πιο συμπεριληπτική, διεξάγεται φέτος για δεύτερη χρονιά. Την πρωτοβουλία ξεκίνησαν πέρυσι, για πρώτη φορά, οι Brixton Finishing School, DigiLearning Foundation και Lollipop Mentoring και, φέτος, αναμένεται να φέρει στα Cannes Lions 2024 δύο ξεχωριστές ομάδες ανερχόμενων ταλέντων.

Σύμφωνα δε με την πρωτοβουλία, «η κοινωνική κινητικότητα βρίσκεται στο χειρότερο σημείο της εδώ και 50 χρόνια», με τα άτομα στον κλάδο της διαφήμισης και των media τα οποία προέρχονται από την εργατική τάξη ή από μειονότητες να αμείβονται σημαντικά λιγότερο από τους ομολόγους τους της μεσαίας τάξης.

Στο πλαίσιο αυτό, Brixton Finishing School και DigiLearning καλούν για χρηματοδότηση και υποστήριξη, ώστε να στείλουν τις ομάδες αυτές στη διοργάνωση.

Συγκεκριμένα, μετά από διαγωνισμό αποφοίτων του, το Brixton Finishing School επέλεξε έξι άτομα ως την ομάδα Arise Future Leaders, ενώ η DigiLearning θα στείλει τέσσερις γυναίκες στο φεστιβάλ, μέσω του προγράμματος GirlRise Leadership Programme. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα μοιραστούν ισόποσα μεταξύ των δύο οργανισμών.

(Πηγή: Campaign)