Τη νέα διαφημιστική καμπάνια του λάνσαρε το Zoom, με στόχο να διατηρήσει την ανάπτυξη την οποία πέτυχε τους περασμένους 18 μήνες. Η in-house καμπάνια, με τίτλο «How the World Connects», η οποία κυκλοφόρησε πριν από το διήμερο συνέδριο Zoomtopia, το οποίο ολοκληρώνεται σήμερα, 14 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε με πινακίδες και wraps σε αυτοκίνητα σε μεγάλους σταθμούς του μετρό και θα αναπτυχθεί σε διαφημίσεις οι οποίες εμβαθύνουν σε ιστορίες χρηστών της πλατφόρμας, ενώ δεν αποκλείεται και η διαφήμιση στο Super Bowl.

Και ενώ το Zoom δεν βρίσκεται σε δύσκολη θέση, κατά τη δεύτερη χρονιά της πανδημίας, τα έσοδά του από τρίμηνο σε τρίμηνο μειώνονται, με την εταιρεία να αναζητά τους τρόπους που θα δώσουν ώθηση σε ένα νέο «κύμα» ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, εστιάζει στο Zoom Phone, ένα cloud-based σύστημα για επιχειρήσεις, το οποίο ξεπέρασε πρόσφατα τα 2 εκατ.

χρήστες, διπλασιάζοντάς τους μέσα σε διάστημα 9 μηνών. Παρά την ανάπτυξή του, ωστόσο, υστερεί ακόμη μπροστά στον όγκο των χρηστών του Zoom Video. (Πηγή: AdAge)