Υψηλού επιπέδου αποτελεσματικότητα σημείωσε η YouTube καμπάνια της novibet για την πρωτοβουλία Giant Heart, μέσω της οποίας η εταιρεία κατάφερε να αναπλάσει συνοικιακές αθλητικές εγκαταστάσεις με γνώμονα τη στήριξη της άθλησης και των αθλουμένων.

Τη φιλοσοφία, την αρχιτεκτονική και τα άριστα αποτελέσματα της επικοινωνιακής καμπάνιας της novibet στο πλαίσιο του προγράμματος αναβάθμισης και ανακαίνισης αθλητικών εγκαταστάσεων δήμων, μέσω του Giant Heart, η οποία ξεδιπλώθηκε στο YouTube, περιγράφουν στο Marketing Week οι Μαρία Καλαποθαράκου, Head of PR & Corporate Communications και Κίκο Αφεντάκη, Digital Performance Director Acquisition της novibet, καθώς και ο Ορέστης Ανδριάνης, Senior Industry Manager Gaming της Google.

MW: Ποιοι οι στόχοι της πρωτοβουλίας Giant Heart της novibet και πώς επικοινωνήθηκε στο κοινό;

Μαρία Καλαποθαράκου: Το όραμα της novibet, μέσω της πρωτοβουλίας Giant Heart, είναι να προσφέρει στους συνανθρώπους μας ένα πλαίσιο ίσων ευκαιριών, μέσα από ενέργειες οι οποίες θα κάνουν ουσιαστική διαφορά στη ζωή τους. Με στόχο την ουσιαστική και πολύ-επίπεδη υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, η πρωτοβουλία Giant Heart ενισχύει φορείς, οργανισμούς και τοπικές κοινότητες, παρέχοντας ουσιαστικό έργο προσφοράς. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Giant Heart, η novibet υλοποιεί, εκτός άλλων, ένα πρόγραμμα για την ανακατασκευή συνοικιακών γηπέδων τα οποία χρήζουν ριζικής συντήρησης, ώστε περισσότεροι νέοι να έχουν εύκολη πρόσβαση σε ποιοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις και, άρα, στην άθληση. Για τους σκοπούς του συγκεκριμένου προγράμματος, η novibet υλοποίησε μια επικοινωνιακή εκστρατεία, ώστε να ζητήσει από το κοινό να συμμετάσχει στην προσπάθεια, υποδεικνύοντας αθλητικές εγκαταστάσεις που είχαν μεγαλύτερη ανάγκη αναβάθμισης και ανακαίνισης.

Για ποιον λόγο επελέγη το YouTube ως επικοινωνιακό κανάλι;

Κίκο Αφεντάκη: H συγκεκριμένη εκστρατεία βασίστηκε στην αξιοποίηση των ειδικών τεχνολογικών δυνατοτήτων της ψηφιακής πλατφόρμας YouTube για την ανάπτυξη και προώθηση / προβολή ενός σπονδυλωτού αφηγήματος το οποίο παρουσιάστηκε στους θεατές κλιμακωτά (video ad sequencing) και σε ανταπόκριση προς την εκάστοτε συμπεριφορά τους απέναντι στο περιεχόμενο της εκστρατείας, πρακτική η οποία διασφάλιζε αποτελεσματική ενημέρωση με τρόπο, παράλληλα, μη παρεισδυτικό. Η όλη εκστρατεία πλαισιώθηκε και με περαιτέρω pre-launch και amplification ενέργειες online και offline επικοινωνίας για να επιτευχθεί ακόμη πιο αποτελεσματική μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων.

Ποια η αρχιτεκτονική της YouTube εκστρατείας του The Giant Heart;

Ορέστης Ανδριάνης: Το YouTube προσφέρει άφθονη δημιουργική ελευθερία, πολλαπλές εκδοχές βίντεο και καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI). Βοηθά τους διαφημιζόμενους να χτίσουν πιο δυνατά brands και να συναρπάζουν τους πελάτες τους στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης. Το Video Ad Sequencing (VAS) προσφέρει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να κατευθύνουν τους χρήστες μέσα από μια ευέλικτη ακολουθία βίντεο διαφημίσεων για να ενεργοποιήσουν την αφήγηση ιστοριών. Παράλληλα, μας επιτρέπει να προσαρμόσουμε το μήνυμά μας στο κοινό. Μπορούμε, δηλαδή, να παρουσιάσουμε μια μεγάλη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ιστορία σε αυτούς που θέλουν να εντρυφήσουν στο θέμα και να τους κρατάμε ενήμερους με νέες πληροφορίες. Για όσους κάνουν skip, επικεντρωνόμαστε στο βασικό μήνυμα με πιο σύντομες εκδοχές της ιστορίας και, με αυτόν τον τρόπο, μεγιστοποιούμε την αποτελεσματικότητα της ευρύτερης καμπάνιας. Όπως αναδεικνύεται από τα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας Giant Heart, το YouTube και, συγκεκριμένα, το VAS βοήθησε τη novibet να ενισχύσει την έκκληση βοήθειας που απηύθυνε και οδήγησε σε πρωτοφανή άνοδο των ad recall και awareness.

Ποια ήταν η ανταπόκριση της καμπάνιας;

Κ.Α: Η μεγάλη αποτελεσματικότητα της εκστρατείας μπορεί να αξιολογηθεί ποσοτικά από τα θεαματικά metrics της ως προς τα impressions και την αύξηση στις σχετικές αναζητήσεις, μα, πάνω απ’ όλα, από τις 10.000+ υποβολές προτάσεων από το κοινό, οι οποίες οδήγησαν εν τέλει στην επιλογή και ανακαίνιση από τη novibet τουλάχιστον 12 αθλητικών εγκαταστάσεων στην Αττική και σε άλλα σημεία της Ελλάδας. Χαρακτηριστικό της αποτελεσματικότητας της συγκεκριμένης εκστρατείας είναι, επίσης, το γεγονός ότι επιλέχθηκε και παρουσιάστηκε ως ειδικό case study από την Google για την αποτελεσματική χρήση διαφημίσεων οι οποίες προσαρμοσμένες στα ειδικά χαρακτηριστικά και αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες της πλατφόρμας του YouTube.