Σύμφωνα με το YouTube, μέσα από τη λίστα αναδύονται τάσεις και insights για τις πιο επιτυχημένες διαφημίσεις στον κόσμο. Το περιεχόμενο μακράς διάρκειας (κατά μέσο όρο 1 λεπτό και 46 δευτερόλεπτα), η συναισθηματική αντίδραση, το χιούμορ ή η επένδυση σε celebrities, είναι κάποια από τα κύρια συστατικά που φαίνεται να κυριαρχούν.

Το YouTube επισημαίνει ότι η μεγάλη διάρκεια και το γεγονός ότι οι θεατές επιλέγουν να παρακολουθήσουν πέρα από τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα, σημαίνει ότι η εξέλιξη της πλοκής έχει ιδιαίτερη σημασία για να διατηρείται το ενδιαφέρον. Το αποτέλεσμα είναι ένα σενάριο που εμφανίζει τα πιο συναρπαστικά, δυναμικά στοιχεία από την αρχή.

Στη συνέχεια, η διαφήμιση εξελίσσεται με όλο και πιο έντονο ρυθμό, με απροσδόκητες σκηνές και πολλαπλές κορυφώσεις. Στις δέκα καλύτερες διαφημίσεις ανά κατηγορία χρησιμοποιούνται διάφορα εργαλεία με στόχο να «εμπλέξουν» το θεατή και ανάμεσα στα πιο ισχυρά από αυτά είναι τα δυναμικά σενάρια.

Για την κατάταξη χρησιμοποιούνται μερικοί από τους ισχυρότερους δείκτες επιλογής του θεατή – μεταξύ των οποίων ο χρόνος παρακολούθησης, τα views και ο συνδυασμός των πληρωμένων / οργανικών views. Επίσης, οι υποψηφιότητες περιορίζονται σε μια ανά μάρκα, ώστε να υπάρχει ποικιλία μαρκών.

Καµπάνια Brand Media Agency Creative Agency
Coca Cola: Vai no Gas Coca Cola, Brazil JWT & Kolab/McCann JWT
Amazon: Not everything makes the cut Amazon Rufus Lucky Generals & Amazon Internal Creative Team
Orange: Orange Go Orange Leo Burnett Cairo UM 7 Cairo
LG Vietnam LG Vietnam VietBuzzAd (VBA) VietBuzzAd (VBA) and HSAd Vietnam
Apple: iPhone XS – Growth Spurt Apple OMD TBWAMAL
Shopee: Shopee Birthday Sale Blackpink Shopee In-house In-house
Turkish Airlines: LEGO presents the safety video Turkish Airlines People Initiative Warner Bros
Nike: Crazy Dream Nike SapientRazorfish Wieden & Kennedy
Bosch: #LikeABosch Bosch Global OMD Jung von Matt/Alster
Galaxy Note9:
Fortnite Supply Drop
Samsung Starcom