Στην επέκταση του marketing toolbox του προχωρά το YouTube, λόγω της αύξησης της τηλεθέασης σε connected τηλεοράσεις. Συγκεκριμένα, θα λανσάρει διεθνώς, μέσα στο 2021, το νέο εργαλείο Brand Extensions, το οποίο θα επιτρέπει στους θεατές να πραγματοποιούν αγορές μέσα από μια δεύτερη οθόνη, αφού παρακολουθήσουν την τηλεοπτική διαφήμιση. Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν την αγορά τους, χωρίς να διακόπτουν αυτό που παρακολουθούν, χρησιμοποιώντας την επιλογή «Send to phone» στην connected τηλεόρασή τους, η οποία θα «στέλνει» το συγκεκριμένο url απευθείας στο κινητό τους.

Επιπλέον, το πρόγραμμα χορηγιών, YouTube Select, θα επεκτείνει τις προσφορές του σχετικά με εποχικά προγράμματα και ετήσια events, ενώ η πλατφόρμα θα προσθέσει στο library νέο αυθεντικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων παραστάσεων, σειρών και ντοκιμαντέρ με δημοφιλείς ηθοποιούς, ενώ θα επιτρέπει σε διαφημιζόμενους να συμπεριλαμβάνουν browsable εικόνες προϊόντων τους στις direct response διαφημίσεις.
(Πηγή: Campaign)