Το YouTube λανσάρει ένα audio-only διαφημιστικό ad format για τα brands, για αξιοποίηση σε μουσική και podcast. Αναγνωρίζοντας την ευρεία χρήση της ως μέσο ακρόασης ήχου, η πλατφόρμα παρουσίασε τη νέα μορφή διαφήμισης σε beta με τα ίδια measurements και χαρακτηριστικά brand safety που χρησιμοποιούνται και σε video καμπάνιες. Από δημιουργικής πλευράς, τα audio ads χαρακτηρίζονται από το voice over και άλλους ήχους, ενώ εικαστικά αποτελούνται κυρίως από στατικές εικόνες ή απλά animations.
Όπως τα video ads, έτσι και τα audio ads διατίθενται μέσω Google Ads και Display & Video 360, και θα διαθέτουν τις ίδιες επιλογές targeting κοινού, τις ίδιες bidding στρατηγικές και τα ίδια brand lift εργαλεία. Σύμφωνα με τις εσωτερικές δοκιμές των audio ads από το YouTube, το διάστημα Ιουνίου 2019 και Μαρτίου 2020, το 75% των measured audio ad campaigns στην πλατφόρμα επέφερε σημαντική ενίσχυση σε επίπεδο brand awareness.
(Πηγή: Campaign)