Το YouTube κατέγραψε αύξηση παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων 13,8% YoY, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιοποίησε η μητρική Alphabet για το δ’ τρίμηνο, ξεπερνώντας τα 10 δισ. δολάρια για πρώτη φορά.

Η αύξηση στηρίχθηκε από τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, σύμφωνα με τον Chief Business Officer της Google, Philipp Schindler, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικανοί σχεδόν διπλασίασαν τη δαπάνη τους σε σύγκριση με τις εκλογές του 2020.

Ο τεχνολογικός κολοσσός υποστηρίζει ότι περισσότεροι από 45 εκατ. θεατές στις ΗΠΑ παρακολούθησαν εκλογικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα την ημέρα των εκλογών (5 Νοεμβρίου). Η μητρική των Google και YouTube, Alphabet, ανακοίνωσε έσοδα δ’ τριμήνου της τάξεως των 96,5 δισ. δολαρίων (+12% YoY) και καθαρά έσοδα 26,54 δισ. δολαρίων.

Τα έσοδα της Google Services, συμπεριλαμβανομένων των Google Search και YouTube ads, αυξήθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση και ανήλθαν σε 84,1 δισ. δολάρια, αναλογώντας έτσι στο 87% των συνολικών εσόδων τη Alphabet.

(Πηγή: Campaign)