Τα σχέδιά του να διπλασιάσει την προσφορά του σε πρωτότυπο περιεχόμενο ανακοίνωσε το YouTube, δηλώνοντας ότι θα συνεχίσει να το προσφέρει και δωρεάν με προβολή διαφημίσεων, αλλά και ad-free με τη δυνατότητα συνδρομής.
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τη νέα αυτή κατεύθυνση και ό,τι αυτή συνεπάγεται για τους φίλους μας και τη δραστηριότητά μας», σχολίασε η Susanne Daniels, Global Head of Original Content της πλατφόρμας. Όπως ανέφερε, το δίκτυο διαθέτει περισσότερα από 100 projects πρωτότυπου περιεχομένου στα σκαριά για το 2020, δύο φορές περισσότερα από τις πρωτότυπες σειρές και ταινίες που κυκλοφόρησε πέρυσι.
Και ενώ το YouTube Originals εξελίσσεται με την τρίτη σεζόν των σειρών Cobra Kai, Liza On Demand και Kevin Hart: What The Fit, μεγάλο μέρος του νέου προγράμματος δεν ανήκει στο είδος της μυθοπλασίας. Η εταιρεία πρόσφατα κυκλοφόρησε το The Age of AI, μια σειρά επιστήμης και τεχνολογίας 8 επεισοδίων με οικοδεσπότη τον Robert Downey Jr., ενώ στις 27 Ιανουαρίου θα λανσάρει και μια σειρά ντοκιμαντέρ που ακολουθεί τον μουσικό Justin Bieber.
Οι νέες κυκλοφορίες εστιάζουν στη γνώση, τις προσωπικότητες και τα μουσικά events, απομακρυνόμενες από το συχνά αμφιλεγόμενο περιεχόμενο που δημιουργεί προβληματισμούς σε χρήστες και διαφημιζόμενους, αν και στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στα είδη προγραμμάτων που προτιμούν οι φίλοι της πλατφόρμας.
(Πηγή: AdWeek)