Με στόχο να διευκολύνει τους δημιουργούς Shorts να συνεργαστούν με brands, το YouTube λανσάρει νέα διαδικασία, με την οποία θα προσκαλούνται οι Shorts creators να αποστείλουν σε διαφημιζόμενους αιτήματα συνεργασίας, επιτρέποντάς τους να κάνουν την πρώτη κίνηση.
Μέχρι πρόσφατα, οι δημιουργοί που περιλάμβαναν brands στο περιεχόμενό τους μπορούσαν να λάβουν αιτήματα από τους διαφημιζόμενους μέσω email στην εφαρμογή του YouTube και μέσω ειδοποιήσεων στο YouTube Studio, τα οποία μπορούσαν να αποδεχθούν ή να απορρίψουν. Η νέα δυνατότητα λανσάρεται, αρχικά, για δημιουργούς στο YPP [YouTube Partner Program] με 4.000+ συνδρομητές, οι οποίοι θα μπορούν να στέλνουν αιτήματα μέσω του YouTube Studio.
Η αναβάθμιση στοχεύει να δώσει στους δημιουργούς μεγαλύτερη δυνατότητα για πρωτοβουλία σχετικά με τις συνδέσεις τους με τις μάρκες. Αντί να περιμένουν να τούς πληρώσει μια μάρκα να αναρτήσουν brand-related περιεχόμενο, μπορούν να τις προσεγγίσουν με περιεχόμενο που έχουν ήδη αναρτήσει, ρωτώντας αν ενδιαφέρονται να το χρησιμοποιήσουν σε μελλοντικά promotions στο YouTube.
(Πηγή: Mediapost)