Σε συνεργασία με τη McCann London

Νέα καμπάνια από το Xbox της Microsoft και τη McCann London έθεσε στόχο να γεφυρώσει τις γενιές μέσω του gaming και να προσεγγίσει το θέμα της μοναξιάς της τρίτης ηλικίας. Με την πρωτοβουλία «Beyond Generations», το Xbox προβάλλει την ικανότητα των σύγχρονων video games να συμβάλλουν στο «χτίσιμο σχέσεων» μεταξύ όλων των μελών μιας οικογένειας. Μέσα από δύο ταινίες στα YouTube και Twitter κανάλια του Xbox, παρουσιάζονται ιστορίες νέων που έρχονται κοντά με μεγαλύτερους σε ηλικία συγγενείς τους, παίζοντας το ίδιο παιχνίδι.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, το brand παροτρύνει τους νέους να συμμετέχουν σε μια «ReBoxing» ενέργεια, δωρίζοντας σε πρεσβύτερους συγγενείς τους τις παλιές τους gaming κονσόλες. Οι χρήστες στη Μεγάλη Βρετανία μπορούν να κατεβάσουν από το website της καμπάνιας ένα ολοκληρωμένο ενημερωτικό kit, το οποίο συμπεριλαμβάνει και οδηγίες χρήσης και εγκατάστασης μιας κονσόλας. O Executive Creative Director της McCann London, Sanjiv Mistry, επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποδεικνύει πώς η δύναμη του gaming μπορεί να κάνει μια πραγματική διαφορά στη ζωή των ανθρώπων.

(Πηγή: AdAge)