Μια νέα διαφημιστική επιλογή παρουσιάζει η πλατφόρμα X, με τίτλο «Creator Targeting», η οποία δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζομένους να «τρέχουν» τις καμπάνιες τους στην εφαρμογή μέσα από μια curated λίστα από pre-selected δημιουργούς περιεχομένου.
«Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι αποκτούν τη δυνατότητα μεγαλύτερου ελέγχου, ώστε να χρησιμοποιούν οι ίδιοι τον Ads Manager του X για να “τρέχουν” τις διαφημίσεις τους μέσω του/των επιλεγμένου/ων δημιουργού/ών τους», ανέφερε σε blog post της η εταιρεία. Το Creator Targeting, το οποίο συνδέει τα brands με εγκεκριμένους δημιουργούς περιεχομένου σε μορφή video, σηματοδοτεί το επόμενο βήμα για τη διαρκή πρωτοβουλία του X στην κατεύθυνση του «video-first» περιεχομένου.
Το νέο πρόγραμμα βασίζεται στο πρόγραμμα «Amplify» της πλατφόρμας για τη χορηγία περιεχομένου σε μορφή video, μια λειτουργία η οποία ξεκίνησε το 2015 και καλεί τα brands να αξιοποιήσουν καλύτερα τα videos που ανεβάζουν στην εφαρμογή. Με το Creator Targeting, οι διαφημίσεις εμφανίζονται στο περιεχόμενο του επιλεγμένου από ένα brand creator ως pre-roll, επιτρέποντας την άμεση έκθεση στους followers του δημιουργού και αυξάνοντας τη δυνατότητα το brand να προσελκύσει συγκεκριμένο κοινό-στόχο.
(Πηγή: MediaPost)