Αυτό που συνηθίζαμε να αποκαλούμε Twitter φαίνεται πως έχει χάσει πια την αίγλη του, σύμφωνα με στοιχεία που πολύ πρόσφατα δημοσιοποίησε η Brand Finance σε πλατφόρμα αποτίμησης της αξίας του brand equity.

Σε αυτή υποβαθμίστηκε η αξία του brand X σε μόλις 673 εκατ. δολάρια, μια μείωση της τάξεως του 88% από τα 5,7 δισ. δολάρια που άγγιζε το Twitter, όταν το απέκτησε ο Elon Musk, έναντι 44 δισ. δολαρίων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Brand Finance έριξε το Χ κάτω από την περίφημη κατάταξη brand equity, «Media 50», για πρώτη φορά από τότε που το Twitter κατατάχθηκε σε αυτήν.

Η Brand Finance ανέφερε, επίσης, ότι το brand strength index score του Χ έχει μειωθεί σημαντικά, κατά 12,7 μονάδες, σε 56,9/100. Η πτώση δεν οφείλεται μόνο στην αλλαγή του ονόματος, αλλά υπογραμμίζει και τις ανησυχίες των διαφημιζομένων σχετικά με το περιεχόμενο στην πλατφόρμα.

Επιπλέον, έρχεται μετά την προσφυγή του Musk κατά της World Federation of Advertiser για την πρωτοβουλία Global Alliance for Responsible Media, την οποία η ομοσπονδία απέσυρε υπό το βάρος της αγωγής.

(Πηγή: MediaPost)